Over ons

Welkom bij Van Os Medical, dé leverancier van slimme mobiliteitsoplossingen. Wij willen mensen helpen langer zelfstandig te blijven leven, ondanks een lichamelijke beperking. Met behulp van onze comfortabele hulpmiddelen kunnen zij weer genieten van het dagelijks leven en deelnemen aan de maatschappij. Dit drijft ons om te blijven innoveren en inspirerende producten en concepten op de markt te blijven zetten!

Om te blijven realiseren waar we mee bezig zijn werken wij volgens onderstaande kernwaarden:

  • Kwaliteit
    Kwaliteit is een ruim begrip voor ons. Wij leveren niet alleen kwaliteit in onze producten, maar kwaliteit is bij ons ook terug te vinden in bijvoorbeeld onze voorraad, distributie en service. Zo kunnen wij altijd snel leveren en hier de juiste ondersteuning in bieden. Op alle vlakken stellen wij kwaliteit voorop!
     
  • Vertrouwen
    Aan de hand van de kwaliteit die wij leveren kweken wij vertrouwen. Dit hebben wij bewezen sinds 1971. Onze dealers vertrouwen onze producten, vertrouwen ons personeel, en de eindgebruikers ontwikkelen natuurlijk vertrouwen in onze dealers als hun hulpmiddel hen niet in de steek laat.
     
  • Service
    Wij bieden uitstekende service. Ons klantencentrum staat paraat voor al uw vragen! Onze toegewijde medewerkers worden speciaal getraind om u optimaal van dienst te kunnen zijn.
     
  • Innovatie
    Wij blijven innoveren bij Van Os Medical. Steeds vaker komen wij met verschillende nieuwe producten en diensten op de markt. Waarom? Omdat wij meedenken met de markt; zowel met onze dealers als met onze eindgebruikers.
     
  • Creativiteit
    Om te kunnen blijven innoveren is een flinke dosis creativiteit nodig. Flexibiliteit en inlevingsvermogen zijn hierbij sleutelwoorden. Nieuwe ideeën van zowel onze medewerkers als van onze klanten zijn altijd welkom.

Locaties Van Os Medical

Het hoofdkantoor van Van Os Medical is gevestigd in Steenbergen. Verder is er een nevenvestiging in Engeland.

In Steenbergen zijn er drie locaties. In locatie 1 bevindt zich onze showroom van meer dan 500m2waar al onze producten staan gepresenteerd en uitvoerig uitgeprobeerd kunnen worden. Tevens bevindt zich hier een logistiek centrum waar rolstoelen, rollatoren, onderdelen hiervan en het witgoed (bad- en doucheproducten) op voorraad worden gehouden.  In locatie 2 zijn onze kantoren gevestigd. Hieraan is ook een assemblageruimte waar modificaties op producten worden uitgevoerd. Hier worden reparaties en aftersales verricht. In locatie 3 is ons logistiek centrum gevestigd voor alle elektrische mobiliteitsproducten. Deze worden op voorraad gehouden en afleveringsklaar gemaakt. Tot slot hebben wij een vestiging in Sint Philipsland waar ons Europese distributiecentrum gevestigd is.

Op ons kantoor in Steenbergen hebben wij verschillende afdelingen. Ons klantencentrum zorgt voor de verwerking van orders en biedt de juiste service aan onze klanten. Onze inkoopafdeling zorgt voor het beheer van inkoop en alle communicatie hier omheen. De marketing afdeling zorgt voor het commercialiseren van producten en acties, waarbij ook behoort prospect en internet/social media en de communicatie naar onze klanten. Tevens verzorgt de financiële afdeling de facturatie en boekhouding voor alle vestigingen. Onze ontwikkelingsafdeling zorgt voor het ontwerp- en productieproces van alle nieuwe producten welke op de markt komen.

Wij hebben als organisatie de doelstelling om zoveel mogelijk processen in huis te doen, waardoor kennis kan opbouwen en bundelen. Hierdoor worden wij als bedrijf sneller en flexibeler en kunnen wij beter inspelen op behoeften vanuit de markt. Efficiëntie is van groot belang bij ons!

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!